Informacije

ONA d.o.o.
Celovška 99, Ljubljana
tel: 01/518-23-68,
041/999-229
faks: 01/507-507-2

e-pošta: onainfo@siol.net

Stoodstotna garancija na nakup... že 20 let!

Gsm servis
GSM SERVIS
Popravilo vseh mobilnih aparatov.



Obiščite nas tudi na Facebooku!

Pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Ona, d.o.o., Celovška cesta 99, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Ona so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Ona je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje Ona d.o.o. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini Ona.

Podjetje Ona in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko trgovine ona.si urejata s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve spletne trgovine Ona ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku ter ga dobi preko elektronske pošte. Uporabnik je s tem dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Dobro je vedeti 
Kupec z oddajo naročila sprejema splošne pogoje poslovanja. Izdelki podjetja Ona d.o.o. so na prodaj v spletni prodajalni www.gsm-aparati.siwww.gsmaparati.siwww.ona.si, mogoče pa jih je kupiti tudi na našem prodajnem mestu: Ona d.o.o., Celovška cesta 99, 1000 Ljubljana.
Pridržujemo si pravico, da so spletne cene lahko drugačne od cen na prodajnem mestu.

Naročanje izdelkov 
Izdelke iz ponudbe Ona d.o.o. lahko naročite: 
- na spletni strani www.gsm-aparati.siwww.gsmaparati.si ali www.ona.si 
- z SMSom na številko: 041/999-229 (navedite ime izdelka, količino izdelka, ter svoje podatke: ime in priimek, ulica, poštna številka, kraj ) 
- po faksu: 01 507-507-2 (navedite ime izdelka, količino izdelka, ter svoje podatke: ime in priimek, ulica, poštna številka, kraj ) 
Izdelki so na voljo do odprodaje zalog. 

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik lahko naročilo kadarkoli pred prejemom blaga brez stroškov in obveznosti prekliče oz. stornira. Tudi če si glede nakupa premisli ob prihodu poštarja, lahko pri poštarju paket zavrne. Če potrošnika ob poštarjevem prihodu ni doma, pusti pošta sporočilo o prispeli pošiljki, potrošnik naročilo prekličete tako, da paketa ne dvigne. 

Potrošnik (končna stranka) ima pravico, da v 14h dneh od prevzema blaga sporoči podjetju ONA d.o.o. v pisni obliki oziroma po e-naslovu onainfo@siol.net, da odstopa od pogodbe (NAKUPA). Za odstop od pogodbe potrošniku ni potrebno navesti razloga. Rok začne teči dan po prevzemu pošiljke. Edini strošek, ki ga ima potrošnik je strošek vračila blaga.. Blago je potrebno vrniti v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Vrnjeno blago ne sme kazati znakov uporabe, obrabe in mora biti vrnjeno v celoti in v originalni embalaži, razen če je bilo pokvarjeno, izgubljeno, uničeno.. brez krivde potrošnika.

V primeru, da je bilo blago naročeno in oblikovano po natančnih navodilih stranke, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo oziroma za nadaljno prodajo, stranka ne more odstopiti od pogodbe.

V primeru koriščenja ugodnosti kuponov ali kod, ki jih nudi spletna trgovina ONA d.o.o., se pri odstopu od pogodbe ugodnosti potrošniku vrne na njen račun, vplačani znesek pa se vrne na TRR potrošnika.

Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi evidence se vračilo kupnine izvede izključno na potrošnikov TRR. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico od odstopa od pogodbe.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Dostava 
Naročene izdelke boste prejeli v čim krajšem roku, najkasneje pa  v 14 delovnih dneh. Stroške poštnine poravnate ob prevzemu skupaj z vplačilom za izdelek. Poštnina se zaračuna v skladu s cenikom Pošte Slovenije, ki je objavljen na spletni strani www.posta.si.

 

Spremembe naslova
Prosimo Vas, da nas o morebitnih spremembah podatkov obvestite takoj. Za nejavljeno spremembo Vam zaračunamo 12,5 € stroškov.

Plačilo 
Izdelke lahko plačate: 
1. po povzetju

Gotovinsko plačilo ob dostavi Pošte Slovenija
Pri izbiri dostave naročenih izdelkov preko Pošte Slovenije in načina plačila po povzetju se stroški obračunajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za vplačilo odkupnine preko plačilnega naloga BN02 znaša provizija:

  • 0,96 EUR za vrednost odkupnine do 96,00 EUR
  • 1 % od vrednosti za vrednost odkupnine nad 96,00 do 501,00 EUR
  • 5,01 EUR za vrednost odkupnine nad 501,01 EUR.

 Provizija je oproščena plačila DDV. Poštnino in ceno za odkupnino plača prejemnik pošiljk, ki je tudi plačnik provizije za vplačilo odkupnine.
Provizijo plačate v vsakem primeru, ne glede na to da je poštnina brezplačna.

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru nas lahko kontaktirate na tel:01/518-23-68 ali 041/999-229 in si zagotovite ažurne informacije. Za uveljavljanje garacije izdelka je potrebno predložiti dokazilo o nakup,i ter izdelek za katerega uveljavljate garancijo.

ARTIKEL:  Garancija dvanajst (12) mesecev za dodatno opremo:, slušalke, USB kable, baterije, torbice, polnilnike 220V, avtopolnilce 12/24V

 

DISTRIBUTER IN SERVIS

Ona d.o.o.

Celovška cesta 99

Si-1000 Ljubljana

01/518-23-68                                                

 

 

Distributer Ona d.o.o.  (v nadaljevanju garant), za izdeleke, jamči da bodo brezhibno delovali v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošnika. Garant Vam zagotavlja, da bo v  garancijskem roku v času, ki ni daljši od 45 dni od dneva prejema artikla v servis brezplačno odpravil napake v materialu, oblikovanju ali izdelavi izdelka, če bo  to potrebno,  izdelek brezplačno zamenjal v  skladu  s  to garancijo  in zakonskimi določili. Garant pokriva tudi stroške prevoza oz.dostave v višini stroškov javnega transportnega sredstva oz. pošte. Garancija je veljavna na območju Republike Slovenije. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhaja iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.

*GARANCIJSKI ROK

*GARANCIJSKI ROK prične teči z izročitvijo izdelka potrošniku. Za telefonske aparate, ki so lahko sestavljeni iz več različnih delov, za katere lahko veljajo različni *GARANCIJSKI ROKi. Dvanajst (12) mescev za baterije, namizna stojala, slušalke, ohišja, in drugo dodatno opremo(ne glede na to ali se le te nahajajo v prodajnem paketu skupaj z aparatom ali so bile prodane kot samstojni izdelek).

GARANCIJSKI POGOJI

Garancija prične veljati z dnem nakupa in velja samo s predložitvijo potrjenega garancijskega list in računom. V primeru popravila v garancijski dobi se le-ta podaljša za čas popravila. Nujno je potrebno izročiti tudi zdelek, ki je predmet garancijskega zahtevka.

Garancija ne velja:

  • za okvare, ki so nastale zaradi neprimerne ali napačne uporabe, v kar so vštete okvare, ki bi jih povzročila uporaba neoriginalnega pribora oz. dodatne opreme
  • za mehanske poškodbe in okvare, ki jih je povzročila mehanska sila
  • za okvare, ki jih je povzročila nepravilna ali neustrezna montaža pribora in dodatne opreme
  • za okvare, ki jih je povzročil nenormalni pojav v omrežju 220V(udar strele, požar, potres, poplava)
  • za okvare, ki so nastale kot posledica izpostavljenosti vlagi in vdorom tekočin v izdelek

 

Garancija preneha veljati, če je ugotovljeno:

  • da je bil predhodno opravljen kakršen koli poseg v izdelek s strani nepooblaščene osebe
  • da je bil izdelek uporabljen skupaj z neoriginalno dodatno opremo ali priborom
  • če je bila odstranjena serijska številke, nalepka z datumsko in/ali produktno kodo/oznako

Garancija ne zajema:

  • porabljivih delov, kot so baterije in druga dodatno oprema.

Ona d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za izgubo in/ali poškodbe, ki bi nastale med pošiljanjem izdelka na servisno mesto.Vgrajene baterije ni mogoče zamenjati. Za informacije o njeni menjavi, pokličite servisni center.

Navodila za uporabo

Izdelek uporabljajte v skladu z navodili in le za namen, za katerega je izdelan.


Prodajni pogoji 
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Končni ceni je dodan strošek pošiljanja, ki v primeru izbire načina plačila "po povzetju" vključuje znesek poštnine in znesek provizije (za plačilo vplačilo odkupnine preko plačilnega naloga UPN), v primeru plačila preko Mobitel e-Monete pa je končni ceni blaga dodan le strošek poštnine, brez provizije. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Cene veljajo do objave novega cenika. 
Informativne cene v evrih so preračunane tečaju zamenjave 1 EUR = 239,640 SIT.

Varovanje podatkov 
Vsi podatki, ki jih posredujete ob nakupu, so računalniško obdelani in varovani skladno z veljavnimi predpisi. Zavezujemo se, da bomo spoštovali vašo zasebnost in skrbno varovali vse osebne podatke. 
Podatki bodo uporabljeni izključno za namen, za katerega ste nam jih posredovali (ponudba, račun, komunikacija v zvezi z vašim naročilom, pošiljanje informativnega gradiva). 
Dostop do podatkov imajo le pooblaščene osebe našega podjetja. Vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam. Občasno vas bomo po e-pošti seznanili z novostmi v naši ponudbi.

Vračilo izdelka 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontakni e-naslov info@ona.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe. Kupec mora blago vrniti na naslov: Ona d.o.o., Celovška cesta 99, 1000 Ljubljana. Če ponudnik zamudi z vračilom plačila, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu. 

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Odveza odgovornosti 
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko značilnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudniku ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o morebitnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Hranjenje dokumentov
Kupoprodajna pogodba (naročilo)  računi je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na zahtevo. Kopija izstavljenega računa je shranjena na sedežu podjetja. Kupcu lahko na njegovo zahtevo pošljemo kopijo računa po pošti.

Postopek nakupa - tehnični koraki:

1.Registracija novega uporabnika:
Pri prvem nakupu sistem opozori na registracijo novega uporabnika. Ob registraciji si obiskovalec izbere uporabniško ime ter geslo po izbiri. Registracija je obvezna, saj kupcu olajša postopek naročanja pri vseh nadaljnjih naročilih na spletni strani. Pri vsakem nadaljnjem nakupu se za prijavo v sistem uporabi le še e-mail naslov in geslo, ki ga uporabnik vnese pri registraciji. Pri prijavi mora obiskovalec obvezno vnesti svoj delujoči naslov elektronske pošte. 

 

2.Nakup izdelka:
Uporabnika bo skozi celoten nakup vodil sistem. Potrebno je izpolniti vsa polja označena z zvezdico (Ime in Priimek; Naslov in številka, Pošta; Kraj; Telefon; GSM; Elektronski naslov; Geslo;), v nasprotnem primeru oddaja naročila ni možna. Če se je kupec predhodno že registriral se v podatke za pošiljanje prenesejo vsi podatki, zato naknadno izpolnjevanje polj ni potrebno.
Kupec iz spletne trgovine izbere željeni izdelek, nato pa mu sistem ponudi izbiro načina dostave (po pošti) ter načina plačila (po povzetju, preko Mobitel e-Moneta). Kupec ima vselej možnost spreminjanja količine in vrste izdelkov ali odstranitve artikla v »Košarici«. V Košarico lahko vstopite skozi povezavo na desni zgornji strani (kjer je navedeno št. izdelkov, ki se trenutno nahajajo v košarici ter cena). 
Po končanem postopku izbire, sistem ponudi možnost "oddaj naročilo". 

 

3. Naročilo sprejeto:
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo v obdelavi. V elektronskem obvestilu se še enkrat izpišejo vsi podatki (izbrani način dostave, izbrani način plačila, podjetje, ime in priimek, naslov, pošta, e-naslov, geslo, naročeni izdelki, cena posameznega izdelka, skupna cena vseh naročenih izdelkov, cena poštnine, celoten znesek nakupa). Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca tudi o predvidenem roku dostave če je ta daljši od sedem dni.

4. Naročilo potrjeno: 
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na kontaktno telefonsko številko navedeno ob naročilu. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

5. Blago odposlano:
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Niste našli odgovora na svoje vprašanje? 
Za dodatna pojasnila v zvezi z izdelki, dostavo, plačilom, garancijo ipd., stopite v stik z nami: 
- vaše vprašanje pošljite na onainfo@siol.net
- pokličite nas na (01) 518-23-68 ali mobitel 041/999-229 vsak dan od 8. do 17. ure

Kontaktna oseba za spletno trgovino: 
Matija Zaviršek
tel: 01/518-23-68 
mob.: 041/274-624